Wij brengen AXA Bike Security verder

AXA Bike Security geniet een sterke reputatie in fietsbeveiligingsproducten, die voortkomt uit een voortdurende focus op vakmanschap, productkwaliteit en innovatie. De rijke geschiedenis gaat terug tot 1902: de voorloper van het huidige AXA Bike Security begon met de productie en verkoop van hang- en sluitwerk, nog altijd de kernactiviteit van zusterbedrijf AXA Home Security. Al in de jaren ’40 introduceerde AXA het inmiddels iconische ringslot voor fietsen. Dit markeerde de start van een breed, maar onderscheidend kwaliteitsassortiment sloten, verlichting en aanverwante veiligheidsproducten voor tweewielers.
Wij brengen donkervoort verder

Cases Wij brengen donkervoort ve Van wild idee naar superwagen Het is midden jaren zeventig. Joop Donkervoort, een man met een passie voor mooie auto’s en een ongekende eigenzinnigheid, neemt na jaren klussen aan zijn Lotus het besluit om het helemaal anders aan te pakken: waarom voortbouwen op een bestaand model, als je ook zelf je eigen superauto kunt ontwikkelen? Niemand, ook Joop zelf niet, kan vermoeden dat hij met dit wilde idee het zaadje plant voor een succesvol familiebedrijf, bouwers van de ultieme sportwagen: Donkervoort Automobielen. Als hij na ruim vier decennia het stokje overdraagt aan Denis, wordt de blik van het bedrijf meer dan ooit op de toekomst gericht. Hoe bestendig je succes? Het antwoord komt van Die Jongens. Van wild idee naar superwagen Het is midden jaren zeventig. Joop Donkervoort, een man met een passie voor mooie auto’s en een ongekende eigenzinnigheid, neemt na jaren klussen aan zijn Lotus het besluit om het helemaal anders aan te pakken: waarom voortbouwen op een bestaand model, als je ook zelf je eigen superauto kunt ontwikkelen? Niemand, ook Joop zelf niet, kan vermoeden dat hij met dit wilde idee het zaadje plant voor een succesvol familiebedrijf, bouwers van de ultieme sportwagen: Donkervoort Automobielen. Als hij na ruim vier decennia het stokje overdraagt aan Denis, wordt de blik van het bedrijf meer dan ooit op de toekomst gericht. Hoe bestendig je succes? Het antwoord komt van Die Jongens. De blik voorbij het product De samenwerking tussen Donkervoort en Die Jongens startte met EX-CORE®, een door het autobedrijf zelf ontwikkeld supersterk en vederlicht carbon. Een materiaal, dat het verschil kan maken voor de nieuwe generatie sportwagens, maar ook zeer geschikt is voor legio toepassingen buiten de autobranche. Een product met die potentie verdient alle aandacht. Wij leidden de blik van onze opdrachtgever voorbij het product, schetsten de contouren van een sterk merk en gingen ermee aan de slag.
Wij brengen donkervoort verder

Cases Wij brengen donkervoort verder Van wild idee naar superwagen Het is midden jaren zeventig. Joop Donkervoort, een man met een passie voor mooie auto’s en een ongekende eigenzinnigheid, neemt na jaren klussen aan zijn Lotus het besluit om het helemaal anders aan te pakken: waarom voortbouwen op een bestaand model, als je ook zelf je eigen superauto kunt ontwikkelen? Niemand, ook Joop zelf niet, kan vermoeden dat hij met dit wilde idee het zaadje plant voor een succesvol familiebedrijf, bouwers van de ultieme sportwagen: Donkervoort Automobielen. Als hij na ruim vier decennia het stokje overdraagt aan Denis, wordt de blik van het bedrijf meer dan ooit op de toekomst gericht. Hoe bestendig je succes? Het antwoord komt van Die Jongens. Van wild idee naar superwagen Het is midden jaren zeventig. Joop Donkervoort, een man met een passie voor mooie auto’s en een ongekende eigenzinnigheid, neemt na jaren klussen aan zijn Lotus het besluit om het helemaal anders aan te pakken: waarom voortbouwen op een bestaand model, als je ook zelf je eigen superauto kunt ontwikkelen? Niemand, ook Joop zelf niet, kan vermoeden dat hij met dit wilde idee het zaadje plant voor een succesvol familiebedrijf, bouwers van de ultieme sportwagen: Donkervoort Automobielen. Als hij na ruim vier decennia het stokje overdraagt aan Denis, wordt de blik van het bedrijf meer dan ooit op de toekomst gericht. Hoe bestendig je succes? Het antwoord komt van Die Jongens. De blik voorbij het product De samenwerking tussen Donkervoort en Die Jongens startte met EX-CORE®, een door het autobedrijf zelf ontwikkeld supersterk en vederlicht carbon. Een materiaal, dat het verschil kan maken voor de nieuwe generatie sportwagens, maar ook zeer geschikt is voor legio toepassingen buiten de autobranche. Een product met die potentie verdient alle aandacht. Wij leidden de blik van onze opdrachtgever voorbij het product, schetsten de contouren van een sterk merk en gingen ermee aan de slag.
Graphic designer

Vacature Graphic designer Merken verder brengen doen we samen. Daarom zijn we op zoek naar collega’s die chemie creëren wanneer ze kwaliteit, authenticiteit en consistentie mengen: vaardige vakgenoten in merkcreatie en -ontwikkeling om ons team te completeren. Zo hebben we ruimte voor getalenteerde ontwerpers, die klaar zijn voor de volgende creatieve en professionele stap, voor merkhelden met kennis van zaken, die niet alleen onze meer onervaren teamleden willen opleiden, maar zelf zó veelbelovend zijn, dat ze zichzelf, ons bureau en misschien zelfs ons mooie vak in het algemeen naar het volgende niveau kunnen brengen. Ben jij dit? Is werken bij een invloedrijk branding bureau precies wat je nodig hebt om vakvolwassen te worden? Zoek je de inspiratie van een omgeving, die de verdere ontwikkeling van je specifieke ontwerpvaardigheden en -talenten volledig ondersteunt? Wil je net zo goed bijdragen aan merkontwikkeling van onze klanten als aan de uitbreiding van ons bedrijf? Zorg jij voor met heldere ideeën en coole nieuwe concepten voor nog meer impact en breng je óók nog positieve vibes naar de werkplek? Als je merkt, dat je instemmend knikt bij elke vraag hierboven… Laat ons zien uit welk hout je bent gesneden en solliciteer direct.
Stagiair

Vacature Stagiair Zelf leren, terwijl we anderen opleiden, is bij Die Jongens dagelijkse praktijk. Wil je graag werkervaring opdoen bij een invloedrijk branding bureau? Sta je te springen om de ontwerptheorie van school in echte projecten toe te passen? Of ben je misschien op zoek naar een uitdagende opdracht om je studie af te ronden? Kickstart je toekomstige carrière met een stage bij Die Jongens. Als je leergierig bent en graag deel uitmaakt van een competitief creatief team, laten wij je graag kennismaken met de echte wereld van branding. We geven je zelfs de kans om in het diepe te springen en ons en onze klanten te imponeren met je talent. Schrikt onze hoge lat je af? Relax. Het maakt ons eerlijk gezegd niet uit wat je wel of niet weet. Het gaat ons om je drive, je ambities en wat je bereid bent te leren: als jij moeite doet, doen wij dat ook. Vraag het aan je voorgangers, wij staan klaar om je iets te leren en je te laten ervaren hoe het is, om het beste werk af te willen leveren. Waar wacht je nog op? Claim je plek en meld je nu aan voor een stage.