Wij brengen AXA Bike Security verder

AXA Bike Security geniet een sterke reputatie in fietsbeveiligingsproducten, die voortkomt uit een voortdurende focus op vakmanschap, productkwaliteit en innovatie. De rijke geschiedenis gaat terug tot 1902: de voorloper van het huidige AXA Bike Security begon met de productie en verkoop van hang- en sluitwerk, nog altijd de kernactiviteit van zusterbedrijf AXA Home Security. Al in de jaren ’40 introduceerde AXA het inmiddels iconische ringslot voor fietsen. Dit markeerde de start van een breed, maar onderscheidend kwaliteitsassortiment sloten, verlichting en aanverwante veiligheidsproducten voor tweewielers.
Wij brengen donkervoort verder

Cases Wij brengen donkervoort ve Van wild idee naar superwagen Het is midden jaren zeventig. Joop Donkervoort, een man met een passie voor mooie auto’s en een ongekende eigenzinnigheid, neemt na jaren klussen aan zijn Lotus het besluit om het helemaal anders aan te pakken: waarom voortbouwen op een bestaand model, als je ook zelf je eigen superauto kunt ontwikkelen? Niemand, ook Joop zelf niet, kan vermoeden dat hij met dit wilde idee het zaadje plant voor een succesvol familiebedrijf, bouwers van de ultieme sportwagen: Donkervoort Automobielen. Als hij na ruim vier decennia het stokje overdraagt aan Denis, wordt de blik van het bedrijf meer dan ooit op de toekomst gericht. Hoe bestendig je succes? Het antwoord komt van Die Jongens. Van wild idee naar superwagen Het is midden jaren zeventig. Joop Donkervoort, een man met een passie voor mooie auto’s en een ongekende eigenzinnigheid, neemt na jaren klussen aan zijn Lotus het besluit om het helemaal anders aan te pakken: waarom voortbouwen op een bestaand model, als je ook zelf je eigen superauto kunt ontwikkelen? Niemand, ook Joop zelf niet, kan vermoeden dat hij met dit wilde idee het zaadje plant voor een succesvol familiebedrijf, bouwers van de ultieme sportwagen: Donkervoort Automobielen. Als hij na ruim vier decennia het stokje overdraagt aan Denis, wordt de blik van het bedrijf meer dan ooit op de toekomst gericht. Hoe bestendig je succes? Het antwoord komt van Die Jongens. De blik voorbij het product De samenwerking tussen Donkervoort en Die Jongens startte met EX-CORE®, een door het autobedrijf zelf ontwikkeld supersterk en vederlicht carbon. Een materiaal, dat het verschil kan maken voor de nieuwe generatie sportwagens, maar ook zeer geschikt is voor legio toepassingen buiten de autobranche. Een product met die potentie verdient alle aandacht. Wij leidden de blik van onze opdrachtgever voorbij het product, schetsten de contouren van een sterk merk en gingen ermee aan de slag.
Wij brengen donkervoort verder

Cases Wij brengen donkervoort verder Van wild idee naar superwagen Het is midden jaren zeventig. Joop Donkervoort, een man met een passie voor mooie auto’s en een ongekende eigenzinnigheid, neemt na jaren klussen aan zijn Lotus het besluit om het helemaal anders aan te pakken: waarom voortbouwen op een bestaand model, als je ook zelf je eigen superauto kunt ontwikkelen? Niemand, ook Joop zelf niet, kan vermoeden dat hij met dit wilde idee het zaadje plant voor een succesvol familiebedrijf, bouwers van de ultieme sportwagen: Donkervoort Automobielen. Als hij na ruim vier decennia het stokje overdraagt aan Denis, wordt de blik van het bedrijf meer dan ooit op de toekomst gericht. Hoe bestendig je succes? Het antwoord komt van Die Jongens. Van wild idee naar superwagen Het is midden jaren zeventig. Joop Donkervoort, een man met een passie voor mooie auto’s en een ongekende eigenzinnigheid, neemt na jaren klussen aan zijn Lotus het besluit om het helemaal anders aan te pakken: waarom voortbouwen op een bestaand model, als je ook zelf je eigen superauto kunt ontwikkelen? Niemand, ook Joop zelf niet, kan vermoeden dat hij met dit wilde idee het zaadje plant voor een succesvol familiebedrijf, bouwers van de ultieme sportwagen: Donkervoort Automobielen. Als hij na ruim vier decennia het stokje overdraagt aan Denis, wordt de blik van het bedrijf meer dan ooit op de toekomst gericht. Hoe bestendig je succes? Het antwoord komt van Die Jongens. De blik voorbij het product De samenwerking tussen Donkervoort en Die Jongens startte met EX-CORE®, een door het autobedrijf zelf ontwikkeld supersterk en vederlicht carbon. Een materiaal, dat het verschil kan maken voor de nieuwe generatie sportwagens, maar ook zeer geschikt is voor legio toepassingen buiten de autobranche. Een product met die potentie verdient alle aandacht. Wij leidden de blik van onze opdrachtgever voorbij het product, schetsten de contouren van een sterk merk en gingen ermee aan de slag.